הרה"ר בראיון דומע: 'מרן הציג עמדה נינוחה וחותכת'

מערכת האתר No Comments on הרה"ר בראיון דומע: 'מרן הציג עמדה נינוחה וחותכת'

הגר"ד דוד לאו בראיון לבצלאל קאהן: "עמדתי שם בבית החיים והבנתי שאיבדנו הרבה מדי בשנה האחרונה. כל נושא הגיור איתו התמודדתי לפני כשנה וחצי באתי לפני מרן להתייעץ בכיוון כזה או אחר. הצגתי בפניו את הצעות הפשרה והגבול נקבע בצורה ברורה ופשוטה. יש שולחן ערוך והלכה מסורה. אתה יוצא ללחום את מלחמת ה' כשאתה יודע שעומדים מאחוריך".

הרב דוד יוסף. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו סופד למרן רשכבה"ג שהובא למנוחות בשעות אחר הצהרים בראיון לבצלאל קאהן: "עוד לפני הישיבה זכינו להכיר את ראש הישיבה. אבא שליט"א למד בפוניבז', הוא ורבינו רבי בערל פוברסקי שליט"א, עמדתי ליד קברם של אריות, רבי שלמה ברמן רבי דוד פוברסקי. אלו שהיו. כשהייתי בישיבה ראיתי את זה, כרב ראשי אתה מבין שזה משהו מיוחד".

כמו אצל רבי אהרון לייב זצ"ל שתמיד היה שותק דקה, ואחר כך עונה תשובה פשוטה שאתה לא מבין למה לא חשבת על זה קודם. כך היה גם מרן רבי גרשון אדלשטיין זצוק"ל, עמדת התורה וההלכה הפשוטה בנעימות, בישרות, עדינות ונינוחות אטבל בצורה חותכת וברורה. עמדתי שם בבית החיים והבנתי שאיבדנו הרבה מדי בשנה האחרונה".

"כל נושא הגיור איתו התמודדתי לפני כשנה וחצי באתי לפני מרו כדי להתייעץ האם בכיוון כסזה או אחר. הצגתי בפניו את הצעות הפשרה והגבול נקבע בצורה ברורה ופשוטה. יש שולחן ערוך והלכה מסורה, הכל נחרץ וברור. אתה יוצא ללחום את מלחמת ה' כשאתה יודע שעומדים מאחוריך. מילה ברורה כשלאחוריה הדברים הרבה יותר פשוטים".

האזינו



0 תגובות